ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα αλλαγής του προϊόντος ή προϊόντων εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος από εσάς, εφ’ όσων πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Το κόστος της πρώτης αλλαγής είναι δωρεάν.  

Προϋποθέσεις αλλαγής:

-Τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή να μην υποστεί φθορά ή ζημιά, να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

-Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@folliawedding.gr ή τηλεφωνικά στο 210 9522587. Μόλις ολοκληρωθεί η επικοινωνία μας, γίνεται αποστολή του νέου δέματος και στην συνέχεια ανταλλαγή με το παλιό δέμα κατά την παράδοση με τον διανομέα (courier).

Βασικές πληροφορίες:

-Τοποθετήστε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αλλάξετε στην αρχική τους συσκευασία.

-Η αλλαγή/αντικατάσταση θα πραγματοποιηθεί στον χώρο σας, κάνοντας ανταλλαγή χέρι με χέρι. Δηλαδή θα σας παραδώσει ο courier το δέμα με τα νέα προϊόντα και εσείς θα του δώσετε το δέμα με τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε. Η όλη διαδικασία αλλαγής είναι δωρεάν την πρώτη φορά, σε τυχόν επόμενη αλλαγή υπάρχει χρέωση 5€

-Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση των προϊόντων θα λαμβάνετε υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Στην περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε νούμερο ή χρώμα ή και τα δύο, στον ίδιο κωδικό, η αλλαγή θα θεωρηθεί ισόποση και δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε διαφορά στις τιμές των επιστρεφόμενων και των νέων προϊόντων.

-Οποιαδήποτε αλλαγή μπορεί επίσης να πραγματοποιηθεί επίσης στο φυσικό μας κατάστημα που βρίσκεται Δημητρακοπούλου 93β, Καλλιθέα, 17672.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα επιστροφής με σκοπό την επιστροφή της αξία του/των επιστρεφόμενου/ων προϊόντος/ων εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος από εσάς.

Προϋποθέσεις επιστροφής:

-Τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή να μην υποστεί φθορά ή ζημιά, να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

-Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@folliawedding.gr ή τηλεφωνικά στο 210952 2587 Μόλις ολοκληρωθεί η επικοινωνίας μας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

-Τοποθετήστε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αλλάξετε στην αρχική τους συσκευασία.

-Η εταιρεία μας θα δώσει εντολή επιστροφής στην εταιρεία ταχυμεταφορών και εντός 2-3 εργάσιμων ημερών θα γίνει η παραλαβή των προϊόντων από τον χώρο σας.

Σημαντικές πληροφορίες:

-Για την επιστροφή των προϊόντων θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

-Είναι απαραίτητο μέσα στο δέμα της επιστροφής να συμπεριλάβετε απαραίτητα την απόδειξη λιανικής πώλησης που συνόδευε τα προϊόντα. Όπως επίσης έναν αριθμό λογαριασμού, με τον IBAN, τον δικαιούχο καθώς και την τράπεζα στην οποία ανήκει.

-Η διαδικασία της επιστροφής κοστίζει 5€ και το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί αυτόματα από το ποσό που θα κατατεθεί στον λογαριασμό σας. Επιπλέον επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).

-Επιστροφές χρημάτων δεν πραγματοποιούνται στο φυσικό μας κατάστημα παρά μόνο εξ’ αποστάσεως.

-Επιστροφές χρημάτων δεν πραγματοποιούνται σε προϊόντα κατά την διάρκεια των επίσημων εκπτώσεων και προσφορών (bazaar).

-Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται 7-10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από εμάς. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό της εταιρείας μας μέσω της τράπεζας Πειραιώς. Ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας και ενδεχόμενη καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα εκτός της τράπεζας Πειραιώς . Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά την συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.

-Σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δεχτούμε καμία αλλαγή/επιστροφή εάν πρώτα δεν έχει υπάρξει επικοινωνία με την εταιρεία μας.